Domnu’ Sergiu, stomatolog!

Dacă tot e ziua lor profesională, nu pot să nu zic asta.

  • Prima povestioară nu este despre Domnu’ Sergiu!

Vara trecută copilului meu i se clătina primul dinte! Mare lucru! Daa! Tare mare lucru într-o zi de duminică. Stomatologul meu era în vacanță. Sun la o ditamai stomatologie, cu site și fițe, pe mobil, cu recomandare, la care profesorul îmi face redirecționare la fiul lui, care e pe loc și sigur mă va ajuta.

Ajung eu acolo cu fata mea speriată, care are un dinte ce abea se ține, dar nu te lasă să te apropii de gura ei… decât dacă ai fi medic. Mă întâmpină un domn de vreo 35 de ani, în halat alb și foarte acru.

– Eu de copii nu mă ocup!

– Aceasta e o procedură foarte simplă, vă ia doar un minut!

– Dacă e simplă de ce n-ai făcut-o singură?!

– Nu mă lasă să mă apropii de ea, știu că-i iese celălalt dinte și mai știu că se clatină foarte tare. L-am contactat pe tatăl dvs., din păcate lipsește și m-a redirecționat …

Îmi venea să fac stânga-mprejur, îl uram din toți rărunchii și mă uram și pe mine că nu mă duce capul să scot un dinte la un copil de grădiniță! Mai prost tratată nu m-am simțit vreodată în viață.

– Șezi acolo pe scaun, și nu mai scânci, îi spune copilului speriat de el și mai ales de atitudinea lui! Nu te mai teme, îți voi pune anestezie, n-o să te doară!

Îi explic eu că nu e injecție, ci un sprey și hop! scoate dintele, pune vată:

– Ești liberă!

Tot acest calvar a durat o veșnicie de minut! Nu mai mult! Scot 50 de lei și-i întind stingherită cu tot cu mulțumesc, la care dumnealui, în halat alb:

– Asta costă 100 de lei, nu 50!

Mă crucesc în gând, nu că mi-era de 100 de lei ci de felul în care a zis! Să mă ierte că nu i-am valorificat corespunzător minutul lui de glorie!

***

Experiența mea cu stomatologii este vastă. Am tot umblat la vreo 8 doctori să-mi rezolve o problemă (unii chiar cu diplome) și tot mă feream de apă rece, apă caldă, mere verzi sau covrigi din tărâțe.

Toate până în viața noastră a apărut Domnu’ stomatolog Sergiu! De atunci nici un prieten de-al meu n-are probleme cu dinții!

El e băiat din Glodeni! Profesionist, inteligent și foarte modest! La el și prețurile sunt pământești!

Alaltăieri i-a scos fetei dintele 2. Atâta căldură, comunicare și fericire în suflet n-am avut demult!

Cea mică mă întreabă, în drum spre spital dacă Domnu’ Sergiu a mai avut pacienți copii.

– Cred că da!

– Dar pacienți copii care plâng?

– Cred că nu!

– Păi să-l anunți că azi va avea primul pacient copil care va plânge!

Și a plâns Doina, dar de uimire și bucrie, pentru că nu și-a dat seama când a rămas fără dințișor!

– Eu nu știam ce să fac, mama, să plâng sau să râd! Ce m-a mai păcăliit! La următorul dinte mă voi gândi și eu la o păcăleală pentru el! Mă voi răzbuna, zicea copilul în drum spre casă cu o voce țipată de fericire și cu dintele împachetat într-un șervețel, pregătit pentru Zâna Măseluță!

Eu cread că cea mai dulce răzbunare ar fi dacă toți l-ați năpădi cu problemele dinților voștri pe Sergiu Țibuleac: 079517141

sergiu-tibuleac

Stomatologul, Ginecologul și Popa nu se schimbă!

Lasă un comentariu